Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Brüsszel érti, mit üzen Orbán. És mi?

Brüsszel érti, mit üzen Orbán. És mi?

Magyarország veszélyes útra lépett. Ez nem újdonság, hiszen miniszterelnöke külön ösvényt próbál taposni (és vágni) a történelem dzsungelében, ám a járt utat a járatlanra cserélni rendkívül veszélyes. Most azonban lépjünk ki a szimbólumok és közhelyek világából, és fogalmazzunk világosan, amit Orbán Viktor Magyarországgal csinál, az csakis egyetlen cél érdekében történik: soha, senki se dönthesse meg a hatalmát.

index1_16.jpg

Fotó: index.hu

Orbán lelki szemei előtt két nyomasztó történelmi példa lebeg. Az egyik az övé, a másik Silvio Berlusconi, bukott olasz miniszterelnöké, akivel rengeteg közös vonásuk van, és politikai rokonságukat többször nyíltan felvállalták. Szóval, hogy ne csak Brüsszel, de mi is értsük, az a vehemens menekültellenesség és az a dühödt nyugatellenesség csakis azért nyilvánul meg a magyar miniszterelnök lépéseiben és nyilatkozataiban, mert rettenetesen fél, hogy úgy elbukik, mint 2002-ben, illetve az Európai Unió úgy küldi a történelem szemétdombjára, mint barátját, Berlusconit 2011-ben.

A 2002-es bukás többek között annak volt köszönhető, hogy Orbán alábecsülte az ellenfeleit, hitt a közvélemény-kutatásoknak, melyek szerint jelentős fölényben volt a baloldallal szemben, ugyanakkor nem alakította át sem a parlamenti struktúrát, sem a választási szabályokat úgy, ahogy azt 2014 előtt tette. Tegyük hozzá, hogy jóval erősebb volt az ellenzéki média, a Fidesz korrupciós ügyei igen nagy felületen jelentek meg a sajtóban, a jobboldal alacsony példányszámú, rossz szakmai színvonalon működő sajtótermékekben próbált ellensúlyt képezni. És ne feledkezzünk meg arról sem, hogy az Alkotmánybíróság igen erőteljes nyomást gyakorolt az első Orbán-kormányra, hogy tartsa be a hatályos törvényeket.

index_47.jpg

Fotó: index.hu

Orbán Viktor 2010 és 2014 között szinte minden erejét arra összpontosította, hogy legyűrje ezeket az ellenhatókat, kilépjen a fékek és ellensúlyok világából, hogy egy nyugati pénzek által finanszírozott keleti autokráciát építsen ki. Megosztotta a baloldalt, igyekszik ellehetetleníteni az ellenzéki médiákat, az Alkotmánybíróság jogköreinek nagy részét elvonta, később pedig tagjait igyekezett pártkatonákra cserélni. Besegített neki a migránsválság, Brüsszel ellen hangolta a magyar lakosságot, és most arra készül, hogy a magyar választók millióival mondassa ki, hogy országunk annyira idegengyűlölő, hogy néhány száz háború elől menekülőt sem hajlandó befogadni.

Orbán lényegében ezzel a népszavazással kívánja legitmálni saját ámokfutását, melyet az utóbbi hat évben vitt véghez. Nem akarjuk hosszasan sorolni, milyen abszurd intézkedéseket írna felül egy sikeres kvótaellenes népszavazással, de csak említés szintjén, álljon itt például a magyar iskolarendszer kaotikus átalakítása, vagy a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak pénzszórása. Ha Orbán ezen botrányos témák fölé tudja emelni a kvóta ügyét, és bebizonyítja Brüsszelnek, hogy a menekültek kiebrudalása jobban izgatja a magyar polgárokat, mint a közpénzek nyílt lenyúlása, illetve erősen behatárolható gazdasági érdekkör látványos meggazdagodása, akkor lényegében Magyarországról, mint a demokratikus országok közösségének tagjáról le kell mondania az EU-nak és az Egyesült Államoknak is.

A tét tehát óriási, ezért Orbán joggal fél attól, hogy úgy jár, mint egykori barátja és harcostársa öt éve. Az egyre kínosabbá váló olasz miniszterelnököt ugyanis ekkor erős külföldi nyomás alá helyezték, a sokasodó bírósági ügyek pedig tarthatatlanná tennék a helyzetét. Lemondása végül parlamenti többségének megszűnése után következett be, és azóta is napirenden vannak az időközben bíróság elé került korrupciógyanús ügyei. Orbán ismeri ezt a forgatókönyvet, és tudja, hogy hasonló sors várhat rá, ha nem erősíti meg egy népszavazással a hatalmát. Lényegében beállt egy olyan ügy mögé, mely a magyar lakosság véleményét ismerve szinte csak nyereséget hozhat neki, és ezzel akarja kiütni az összes többi ellene dolgozó botrányt. Ügyesen használja a médiát, feléleszti a magyar lakosságban amúgy is eleven előítéleteket, és igyekszik annyi embert a szavazóurnákhoz édesgetni, amennyit egy ilyen érzelmileg felfokozott helyzetben csak lehetséges.

index2_8.jpg

Fotó: index.hu

Ez egy komoly csapda, melyet a magyarok többségének észre kell vennie, mert különben mit sem érnek a pedagógusdemonstrációk, az egészségügyünk tovább haldoklik, a közpénzeket pedig még a mostaninál is mohóbban lapátolják a haverok zsebeibe. Brüsszel sokáig nem értette az Orbán-rendszer lényegét, de most a saját kárán okulva igyekszik megfékezni a magyar miniszterelnököt. Ha azonban mi magunk nem akarunk megszabadulni egy ilyen populista vezetőtől, Brüsszel sem tehet semmit az érdekünkben. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Mindenki a saját szerencséjének kovácsa, akinek viszont üllője sincs, annak a szerencséjét sem lehet kikalapálni.” 

 

195 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Brüsszel érti, mit üzen Orbán. És mi? Tovább
Facebook Tetszik
0
195 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr38724386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (195)
Az utolsó 100 komment:

BiG74 Bodri 2016.05.18. 15:44:10

@atpijkamo96:
Miért te nem gyűlölöd a szomszédodat?
Válasz erre 

Nzoltan 2016.05.18. 15:45:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ne legyenek kétségeid afelől, higy az ide osztott migráns költségeit akkor is te fogod állni, ha Berlinben futtatja a kurvákat. Mint ahogy a konkurencia kanalasronaldóét is fizeted.
Válasz erre 

tralalala 2016.05.18. 15:47:28

@atpijkamo96: "Azt nem tudom, máshol hogy csinálják.
Azt látom, hogy itt szegregálják őket"

Mágikusan a vietnámit, kínait, svédet, németet, hollandot, svábot nem szegregálják.

Ez alighanem az ufók műve.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:49:59

@BiG74 Bodri: Én nem gyűlölök senkit.

De mint fentebb írtam, ha nem lennének cigányok, akkor a magyarok a szomszédaikat gyűlölnék... még jobban.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 15:55:34

@tralalala: Most olvastam valahol, hogy a vietnámi háború után valami 800 ezer vietnámit fogadott be az USA, ma jobban keresnek, mint az átlag amarikai.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 16:02:12

A népszavazás telitalálat. Ezért is gágognak már most ellene a brüsszeliták és magyarorszégi csicskásaik, a ballibák: tudják, hogy hatamas ütés lesz ez a népszavazás a népnyúzókra.
Válasz erre 

vNHM 2016.05.18. 16:02:27

Kedves Szegedi Koccintos! Hogy roved legyek, "Lofaszt, mama!" A magyar emberek 90%-a egyetert Orban miniszterelnok urral (2/3-al felhatalmozott, ne feljunk kimondani), melynek kovetkezteben, a nepszavazas ervenyes es eredmenyes lesz! Bizzatok rank a feladatot! Koszonettel!
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 16:03:19

@atpijkamo96:

Aminek fő oka, hogy Fredi száma homokos volt.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:06:43

@BircaHang Média szerkesztősége: Na ugye!
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:08:29

@vNHM: "A magyar emberek 90%-a egyetert Orban miniszterelnok urral"

Hah, az bebaszna! Ha 90% gyűlölködő faszfej lenne ebben az országban, én kivándoroltam volna. A vicces kis törpe a gyűlöletkampányával 53%-ot szedett össze, és ez is túl sok a gyomromnak.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 16:10:22

@atpijkamo96:
Te nem gyűlölsz senkit?
Ejnye, nem vagy te véletlenül migráns?
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:13:06

@BircaHang Média szerkesztősége: "A népszavazás telitalálat."

Egyetértek. Igaz, hogy törvényellenes (ezt Kósa "kupak" Lajos is kifejtette), de ez a vicces kis törpe által uralt választási irodát, bíróságot, alkotmánybíróságot nem érdekli. Nem lesz érvényes, de az se számít, úgyse lenne jogkövetkezménye. A vicces kis törpe számára viszont abszolút eredményes lesz.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:17:31

@BiG74 Bodri: :))
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 16:24:49

@atpijkamo96:

Мi benne a törvényellenes?
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 16:39:11

@BircaHang Média szerkesztősége: Ne csináld!
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 16:50:02

@atpijkamo96:

Mit?
Válasz erre 

mákospacal 2016.05.18. 16:53:54

@Ballib Cenzúrázók Réme 2:
"Járai mint Gyurcsány szarházi túlfizetett beépített embere..."

Jézusom
Válasz erre 

bringás bosszantó 2016.05.18. 16:56:20

@Arthur55:

És 316 a juró.
Amiről ugye az a szlogen járta egy bizonyos csúti illetőségű mélynövésű selejt redvás pofájából, hogy le kell mondani a miniszterelnöknek ha 300 fölé megy.
Érdekes módon a génselejtes fideSSférgek ezt sosem kérik számon a nyomi törpén.
Válasz erre 

McZozo 2016.05.18. 16:56:52

@BircaHang Média szerkesztősége: Amit meg par hete a fideszesek islenyilatkoztak, megpedig hogy unios jogrol nem lehet nemzeti nepszavazast tartan ugyanis a Magyar jogrend igyse ugyse fogja felulirni az unios jogot. Ez olyan mint itthon is van onkormanyzati rendelet kormanyrendelet stb stb az alacsonyabb rendu nem irja felul a magasabb rendut.
Válasz erre 

bringás bosszantó 2016.05.18. 17:02:04

@McZozo:

Emeljük ki a szavakat, amit birka meg fog érteni:

"a" - "az" - "nem"

Kb. ennyi.
Bátor dolog olyan szavakat írni neki, hogy jogrend meg magasabb rendű. Nem érti meg, jön majd a Gyurcsánnyal ahogy szokott.
Válasz erre 

McZozo 2016.05.18. 17:04:21

@bringás bosszantó: Ettol meg meprobaltam, de ha nem hat nem, nem fogom emiatt telesirni a parnam :)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 17:09:54

@McZozo:
Ez a legérdekesebb része, hogy a népszavazásra, hogyan fog reagálni az Eu.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:15:05

@BiG74 Bodri: Kurvára nem érdekli az EU-t, hogy a vicces kis törpe milyen választási trükköket vet be itthon.

A nagyobbik baj, hogy az se érdekli az EU-t, hogy az általa betolt és itt ellopott pénzek milyen kárt csinálnak, mennyire torzítják a gazdaságot.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 17:20:29

@atpijkamo96:
Maga a népszavazás vihar a biliben. De mi van, ha a tohonya brüsszeliek most mégis reagálnak, és vajon mit?
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:23:42

@BiG74 Bodri: Mondom, hogy fordítva. Ez csak a fideszfanoknak show, Brüsszelnek nem érdekes.

A vicces kis törpe megerősítést, tapsot akar, meg elterelni az égbekiáltó törvénytelenségeikről a figyelmet.
Válasz erre 

Alajka Bal 2016.05.18. 17:31:11

@BircaHang Média szerkesztősége: Dögölj meg rohadt állat a saját szarodban fulladj meg !
Válasz erre 

McZozo 2016.05.18. 17:34:56

@atpijkamo96: REagalni nem fognak latvanyosan, max majd nyakunkba varnak meg egy kotelezettseg szegesi eljarast.
A lenyeg nem ebben van hanem abban hogyha nagy aranyu less a tamogatas (ha ervenyes ha nem) akkor o mondhatja hogy a nep mogotte van, Europa meg gondolhatja hogy hat kerem ez az orszag ilyen es ez esetben lemond rolunk vegleg Europa. Ennek kezdeti kovetkezmenye lehet Europa periferiajara szorulas, hosszabb tavon meg igy vagy ugy ha tobb sebesseges eu less akkor mi nem az nb1 be kerulunk vagy cask siman kilepunk vagy kitesznek minket.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:44:44

@McZozo: Amíg nem lesz Európai Egyesült Államok, addg ez csak egy szaros gazdasági közösség, amit egy ilyen törpe is meg tud bomlasztani. Ez lenne a 2sebességes EU, egy összetartó maggal, és egy "futottak még" környezettel. Olyan öntudatos államok, mint Anglia, és olyan kiskakasok, mint mi, természetesen nem akarnak belső kör tagjai lenni. Nehogy má elvegyék tőle a zsírosbödönt, és kiskirályból egyszerű miniszterelnökké fokozzák le!
Válasz erre 

jágör68 2016.05.18. 17:46:57

Ez a baj veletek, komcsiból átvedlett CIA-ügynökökkel:
azt hiszitek Magyarországnak Brüsszel/ Washington/ Tel- Aviv véleménye számít nem pedig a választói akarat.

Hát, ezért nem is fogtok soha kormányra kerülni.

Amúgy a Zorbán a héten mostmár egészen biztosan meg fog bukni.
Válasz erre 

vNHM 2016.05.18. 17:48:33

@atpijkamo96: csomagolhatsz, szivem.index.hu/belfold/2016/05/18/kiderult_miert_bizik_orban_ennyire_a_kvotas_nepszavazasban/
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:49:19

@jágör68: "veletek, komcsiból átvedlett CIA-ügynökökkel"

Kihez beszélsz, te elmeroggyant?
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:54:19

@vNHM: :(

A gyűlölet ennyire kellemes érzés?

Ha választhatnak, hogy barátságban esznek libamájat, vagy gyűlölködéssel farhátat, az utóbira szavaznak. Nem az én világom. Szomorú vagyok.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.05.18. 17:55:17

Nemrég olvastam, hogy 78% elutasítja a betelepítést. Ez már majdnem négyötöd. A libsiknél minden nulla egész öttizednél nagyobb szám politikailag inkorrekt náci szám. Ez a magyarázat a nagy hápogásra.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 17:57:58

@Afrika steht an der Elbe: "78% elutasítja a betelepítést"

Ez persze szomorú.

Viszont szó se volt semmiféle betelepítésről. Menekültek kapnának csak menekültstátuszt. A gazdád még akkor is hazudik, ha kérdez.
Válasz erre 

vNHM 2016.05.18. 18:00:34

@atpijkamo96: Gyulolet? Szeretettel osztottam meg veled, amim van. De komolyra forditva a szot, milyen forrasbol akarsz libamajat enni es kivel? Az en adombol az illegalis bevandorlokkal? Most mar ketten vagyunk szomoruak.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.05.18. 18:03:25

@atpijkamo96:
Szokjatok már le a menekültezésről. Csak magatokat teszitek ezzel komolytalanná.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:10:23

@vNHM: "milyen forrasbol akarsz libamajat enni es kivel?"

Öh... ez kérdés?

"Értünk Kunság mezein
Ért kalászt lengettél,
Tokaj szőlővesszein
Nektárt csepegtettél."

A Kárpátmedencénél gazdagabb termőterületet nehezen találsz. Most, hogy erősödik a globális felmelegedés, mediterránabb hőmérsékletek jönnek, szárazság esetére két bazi nagy folyó hozza az öntözővizet. Rengeteg olcsó munkáskézzel lehetne virágoskertet teremteni... GMO mentes... bio...

Az EU önti belénk a pénzt, lehetne fejlesztésekre, oktatásra költeni, tényleg hatalmas lehetőség az ország felvirágoztatására, a jövő megalapozására.

Ja, hogy a vicces kis törpét ez nem érdekli, csak hogy mennyi gyűlik a számláján a mészáros neve alatt. Kár érte.
Válasz erre 

Parajpuding 2016.05.18. 18:10:44

50% feletti részvétel kizárólag csalással jöhet össze, ami ugyebár nem áll távol a fideszmaffiától.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:11:57

@Afrika steht an der Elbe: Ki kezdte? Ki tartja napirenden? Ki profitál belőle? Ki uszít vele? Ééééén???? Nem, a gazdád, nála panaszkodj!
Válasz erre 

miller light 2016.05.18. 18:15:59

Trombitás, javíthatatlan marha vagy. Brüsszel nagyon is érti, azért ágál ellene. Te azonban nem értes semmit sem, a rossz hír számodra az, hogy nem is fogsz.
Válasz erre 

élveteg 2016.05.18. 18:18:34

Aha
De nézzük csak mit is mond Szigetvári a mai NOL interjúban :

"Úgy gondolom, hogy 5-10 ezer embert Szíriából vagy máshonnan minden további nélkül be lehetne fogadni."

nol.hu/belfold/orban-messze-gazdagabb-mint-csanyi-sandor-1615993

Kezdődött 300-zal aztán valami 1200 -as számot is bedobtak Ez a kiváló ellenzéki vezető meg már 5-10 ezernél tart
Válasz erre 

miller light 2016.05.18. 18:19:22

@atpijkamo96: miért, jobb lenne a KGB, a Stasi vagy a Moszad? ez legalább olyan trendi nyugatos.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.05.18. 18:20:34

@atpijkamo96:
Értem. A "gazdám" kezdte, tartja napirenden, profitál belőle és uszít vele.

Távolról sem a német kormánynak ment el megint az esze és akarja elárasztani Európát több millió söpredékkel és Brüsszelt a sameszának használva akarja az őrültségeit más országokra rákényszeríteni. Áááá, a világért sem.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:22:54

Ez a Soros fóbia tényleg beteges.

"Minden amerikai megszólalás mögött egyetlen dolog húzódik: Soros György egész egyszerűen egy neki tetsző kormányt akar látni Magyarországon, ezért mindent bevet."

index.hu/kulfold/2016/05/18/szijjarto_soros_gyorgy_all_bill_clinton_mogott/

@miller light: "KGB, a Stasi vagy a Moszad?"

Sorost kihagytad. Nem tudom eldönteni, hogy viccelsz vagy komolyan gondolod.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:25:55

@Afrika steht an der Elbe: "a német kormánynak ... és akarja elárasztani Európát több millió"

Szerintem csak nem akarod érteni, hogy háború elől menekülő emberek ideiglenes befogadásáról van szó. Látom, jó érzés, gyúlölködni, nem foglak benne megakadályozni, nem venném el tőled a gumicsontot.
Válasz erre 

micsoda? 2016.05.18. 18:27:57

@Muzsikok közt: Hát igen a statisztika több, mint a személyes élmény. Pénzért még lehet fogcsikorgatva mosolyogni is.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:29:57

Az egy más kérdés, hogy Európa vészesen elöregszik, szükség van a fiatal munkáskézre, a szíriai válság éppen kapóra jön, ha csak muszlimokat lehet importálni, akkor még a szíriaiak a legkevésbé rossz választás. A németek ezt tudják, és szerintem be is fognak magukhoz telepíteni sokat a menekültek krémjéből. Sajnos nekünk nem adnak belőluk, meg ide épeszú be se tenné a lábát. Rettegni tőlük... ezt nagyon viccesnek találom.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.05.18. 18:33:34

@atpijkamo96:
"háború elől menekülő emberek ideiglenes befogadásáról van szó"

A szóközök stimmelnek, igen.
Válasz erre 

élveteg 2016.05.18. 18:38:12

"Az egy más kérdés, hogy Európa vészesen elöregszik, szükség van a fiatal munkáskézre,"

Na persze

"Mindeközben a szociális helyzet nem javult: Molenbeek szegény, a munkanélküliség 40 százalék körüli."

nol.hu/kulfold/molenbeek-egy-teljes-generacio-var-arra-hogy-lecsaphasson-1607625

Itt nyugodtan toborozhatnának a németek munkaerőt a 40 százalék munkanélküli közül Ha akarnának dolgozni De kényelmesebb a belga jóléti rendszeren dögleni meló helyett
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:39:55

Én a legvadabb trollokon kívül a fidesz szurkolóknak is köszönöm a kommenteket! Sokat tanulok belőle, egy kis részét meg is értem.

Azt megtanultam - érteni nem értem -, hogy aki nem fidesz szurkoló, az csak a gyurcsányi szekértolója lehet. (Az a fekete ördögalak, nagy, vörös szarvakkal, egyfolytában kis viktorokat tép szét a fogaival, szeméből lángok törnek elő.) És hogy mind ballib (baloldali és/vagy liberális), ami a legádázabb szitokszó, az ilyenek gyerekeket sütögetnek reggelire, szüzek vérét isszák vacsorára. Eddig csak a szélsőjobbra volt jellemző, hogy túlegyszerűsítik a dolgokat, hogy könnyebb legyen gyűlölködni. Ebben az értelemben a fidesz is a szélsőjobbra tolódott. Ugyanakkor populista lózungokkal próbálja a közepet is tartani. Ennyi lovat megülni egy fenékkel csak a vicces kis törpe képes, minden elismerést megérdemel a teljesítménye. (Az ellopott milliárdokat azért nem érdemli meg, persze.)
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:44:20

@élveteg: Igen. Mi is ugyanezt csináljuk a cigányokkal. Persze egy nagyságrenddel alacsonyabb színvonalon. Tankönyvi példája, hogy hogyan nem szabad csinálni. Meg is lett az eredménye. Nem tudom, ezzel mit akarsz mondani.
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2016.05.18. 18:47:31

@atpijkamo96:

Vagy az az agyatlan proli, aki azt hiszi, hogy a válaszadók nem a) metafóraként, b) önkritikusan számukra ismeretlen természeti népként értelmezték?

Ha piréz helyett andamáni bo van ott, akkor más a helyzet?
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 18:49:25

@McZozo:

Еz nem úniós jog azonban.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 18:50:25

@Alajka Bal:

Már megbeszéltük ezt: nem én tehetek róla, hogy Soros leállította a júdásppénzed folyósítását
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:51:37

@inebhedj - szerintem: Mindegy, csak gyűlölködni lehessen. Azt itt most megtanultam, hogy sokaknak a gyúlölködés eufórikus örömet okoz.

@BircaHang Média szerkesztősége: Hanem?
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 18:53:25

@atpijkamo96:

Egy tervezetről véleménymondás.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.05.18. 18:55:58

@atpijkamo96:

"Ezt nehezebb megértenem, mint a kavntummechanikát vagy a nőket."

No, akkor segítek.
Tegyük fel, mindhárom állításod igaz.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy Orbánékat seggbe kéne rúgnunk.
Ugyanis szemben a ballib ámokfutással az ország pénzügyi helyzetét rendbe tették.
A ballib ámokfutás közben azért ment ott is "okosba" minden. Nem is beszélve arról, amit a rendszerváltás környékén a nemzeti vagyonnal "okoskodtak" ugyebár. Nem véletlen, hogy a Szociknak most hogy már 6 éve nem ők kormányoznak, vannak pénzügyi gondjaik.
Tehát ha a lerablás lenne a fő szempont, én akkor sem látnám indokoltnak őket a jelenlegi ellenzék bármelyik csoportjával lecserélni. Vagy ha igen, akkor a jobbikkal legfeljebb.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 18:59:43

@BircaHang Média szerkesztősége: Értem.

Persze attól eltekintve, hogy a tervezetben menekültek vannak, szó sem esik betelepítésről.

Nincs igazad, mert uniós jognak a tervezete.

Kicsit furcsa a magyar szemnek, hogy nem egy óra alatt hoznak meg sebtiben minden játékszabályt megfordító törvényeket, hanem előtte megbeszélik, konszenzusra törekszenek. Ezt a vicces kis törpe sose fogja megérteni, teljesen hiába költötte a Soros pénzét Oxfordban.
Válasz erre 

Bambano 2016.05.18. 18:59:46

szerintem téves hozzáállás, hogy a kvótás népszavazás megnyerése egyszerre legitimálná a többi disznóságát. még akkor se, ha majd lesz ilyen politikai belemagyarázás.

a kvótanépszavazást meg fogja nyerni, mert egy normális világban nem fordulhat elő, hogy egy távoli ország elborult agyú főnöke mondja meg, hogy itt mi mit gondoljunk a bevándorlásról.

ettől teljesen független, hogy az az ámokfutás, amit klikk meg mnb alapítványok meg (felesleges tovább sorolni) az mit érdemel.

az meg számomra irreleváns, hogy egy közel sem demokratikus, erőszakos ország "lemond"-e rólunk vagy sem.

az számít, hogy még mindig lehet az országban annyi tájékozatlan, szűklátókörű ember, hogy orbánt megtartsák a hatalomban. ezért mondhat le inkább rólunk a nyugat, nem azért, mert lesz egy népszavazás.
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.05.18. 19:00:21

@Ballib Cenzúrázók Réme 2: nos, a tényeknél maradva - alapjáraton 2008-ig nem krták el jobban, mint a fidesz 2010 óta. Ők, amit elttöketlenkedtek, azt a hiányt IMF hitelből pótolták. És arról szívesen feledkeznél meg, hogy 2008-2009-ben volt egy világgazdasági válság, amelyre válaszul az igényelt IMF hitelből csupán 5 milliárd eurót hívtak le a központi költségvetés hiányait gyógyítandó, a további 9,8 milliárdot az MNB deviza tartalékának növelésére hívták le. Azaz, nem költötték el, hanem a befektetői bizalmat, a gazdaság stabilitását erősítették belőle. Hja, hogy mindenkinek fájt a 2006-os 40%-os gázáremelés? Mondd kérlek, Orbán mire kényszerült volna 2010-ben, ha elődei nem lépik meg akkor? Ne röhögtesd már ki magad ezzel az "Orbán a szent, Guyrcsányék voltak a megtestesült gonosz" ideológiával, mert még a végén ki kellene venni a vakbelem a röhögés miatt. Amit ugyebár én sem szeretnék az Orbán által életveszélyes kategóriáig lerohasztott magyar egészségügyben jelenleg elvégeztetni, másfelől, remélem, te sem kívánnál ilyen csúnya halált nekem. További tény, hogy Orbánék 10x annyit "privatizáltak" 2010 óta, mint neves elődeik összesen - gyakorlatilag többezer milliárdos nagyságrendben minden EU-támogatás csupán pár tucatnyi pártholder zsebébe sikeredett csúszni. Véletlenül. Annyira véletlenül, hogy az EU által a lakossággi energetikei megújulásra pántlikázott pénzt oda sem adták a lakosságnak, mert ugye mifenét bajlódnának, meg milyen sikerrel a haverok egyes társasházi pályázatokon való indulással - és nem nyeréssel - , amike ugye nem tudnak a pártközponttal levajazni. Mert erről szól ez a félresikerült nóta. amit azért az EU szóvátett, Lázár pedig körömszakadtáig hazuodzik róla, de mivel már mind a tíz körme leszakadt, nem sok esélyük van álláspontjuk megvédésére. De, a rohadt gecik még 2011-ben belevarrták az Alaptörvénybe, hogy bármilyen esemény esetén, amit az EU rávarr a kormányzat igen szar gazdálkodására, nos, a magyar adófizetők állnak helyt - azaz, ha valamelyik lopási tervük balul sül el, és az EU nem fizeti ki a támogatást, akkor azt a magyar adófizetők állják. És Orbán érünk dolgozik? Lázár szereti hazájá, nemzetét? Ennyire nem lehetsz hülye, hogy ezt beszptad simán. Vagy hazaáruló geci vagy te is, aki csak a nyreségrészesedésre hajt a pártban - a többiek, az igazi és széleskörű magyarság meg le van szarva, ők úgy se számítanak, kisemberek. De, mondom neked, hogy ezek a kisemberek fognak téged is felhúzni a szépen felújított főtereken a szép új kandeláberekre. Ha nincs szerencséd, éjjel még repülőgépek is elüthetik holttestedet - ha például Dunaújvárosban kerülsz a piszkavas végére. Ott ugyanis pont a közvilágítási tendert sikerült nagyon elbszni. Ha szerencséd van, akkor csak valamelyik elmegyógyiintézetbe zárnak, mint gazdaságilag közveszélyesen alulművelt blfszt. De, hogy érezd a nemzeti törődés súlyát - nem te leszel az első, akit felhúznak a kisemmizettek a lámpavasra. Remélem, adtam perspektívát :)
Válasz erre 

micsoda? 2016.05.18. 19:06:41

@E.Katolnai: Nem volt idegen gyűlölő, de az lett. Azért nem árt tudni, hogy németek szerint a magyarok cigányok. Nem hangoztatják ma már, de éreztetik. Sőt még a kitelepített svábokat sem fogadták be fajtájukként.
@atpijkamo96: Szerintem nem szabadna elfelejteni, hogy a németeknek van mit törleszteni a II. világháborúban történtek miatt, érthető ha másként kezelik a menekült ügyet.
Válasz erre 

Bambano 2016.05.18. 19:11:05

@Voznyák Pista2: nekem erről a hsz-ről Fülig Jimmy jut az eszembe, amikor a szállásmester nem hagyta, hogy azt a szép, kagyló markolatú kést kihúzza a hátából, mert nem volt másik, amit a helyére szúrhatott volna.

Az az idiotizmus csimborasszója, hogy azért tartsanak meg egy kormányt (mindegy, melyik oldalon), mert azt hisszük, hogy nincs jobb. Egy normális országban nem lenne kérdés, hogy a fidesz maradhat-e vagy sem, az ő esetükben a szám a kérdés, amikor az utolsó mondatban elhangzik a közügyektől való eltiltás <ide jön a szám> évre. És nem mondana senki olyan vadbaromságot, hogy ne legyen az mszp, mert korábban ők is loptak, hanem arról szólna a történet, hogy majd ha letelik az a fejenkénti 2-3 ezer év, akkor jelölhetik-e újra magukat.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.18. 19:11:42

@atpijkamo96:

Amíg nem hatályos egy adott szabály, addig rá nem vonatkozik a nemzetközi jogrra vonatkozó népszavazási tilalom.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:12:48

@Voznyák Pista2: Értem, de nincs igazad.

"Ugyanis szemben a ballib ámokfutással"

Igen, ilyen volt. Mondjuk messze nem tett akkor akárt, mint a fidesz ámokfutása.

"az ország pénzügyi helyzetét rendbe tették."

Ebből egy szó sem igaz.

"A ballib ámokfutás közben azért ment ott is "okosba" minden."

Ismét igaz, ismét eltörpül a fideszé mellett.

"Nem is beszélve arról, amit a rendszerváltás környékén a nemzeti vagyonnal "okoskodtak" ugyebár."

Ismét igaz. Itt most irreleváns.

"Nem véletlen, hogy a Szociknak most hogy már 6 éve nem ők kormányoznak, vannak pénzügyi gondjaik."

Ismét igaz. De miért adod alám az érveket? Pont a pénzügyi gondjaik mutatják, hogy nem sokat raboltak. 500 millió és 263 milliárd között ugye nem kell csillogtatnom a különbséget?

"Tehát ha a lerablás lenne a fő szempont, én akkor sem látnám indokoltnak őket a jelenlegi ellenzék bármelyik csoportjával lecserélni."

Ha a lerablás lenne a fő szempont, akkor a te logikád szerint a szocikra kéne szavazni.

"Vagy ha igen, akkor a jobbikkal legfeljebb."

Az is egy alternatíva, még nem koszolták össze a kezüket.

Én nem tudok most kire szavazni. A vicces kis törpe ámokfutását nem promóznám, a gy élőhalott (hálaistennek), az LMP egy töketlenkedő gennyláda, az emeszpé, mág csak nem is tudom, mi lenne velük, a jobbik, hát progromokat és visszacsatolást nem szeretnék. Együtt, PM, kutykurutty, MKKP viccpártok.

A legjobb választás eddig a másik genya kis törpe, a Horn Gyula volt, így retrospektíve visszanézve. Pedig akkor inkább a karomat rágtam volna le, minthogy rászavazzak. Csak ő nem a lopást, és az ország rombadöntését tette meg fő prioritásnak. A Bokros se volt egy észlény, fűnyírásnál jobbat nem tudott, de a Kuszaszem vérgőzős elképzeléseitől legalább nem szenvedett.

Az MKP-ra szavaznák, hátha meglesz az örökélet.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:19:47

@BircaHang Média szerkesztősége: "Amíg nem hatályos egy adott szabály, addig rá nem vonatkozik a nemzetközi jogra vonatkozó népszavazási tilalom."

:)) Ez jó! Nagyon jó! Őszintén!

Képzeld el, a vicces kis törpe bemutatná a törvénytervezeteket, és társadalmi vitára bocsátaná. aztán mikor a szakértők és a társadalom nem tudja meggyőzni Kedves Vezetőt, hogy baromság, amit gondol, akkor utolsó szalmaszálnak még népszavazhatnánk róla.

Ja, persze az ötperces törvényalkotásnál erre "nincs elég idő".

Mondjuk egy parlamenti vita se lenne hülyeség, de a fidesszesek nem képviselők, szerződésben vállalták a gondolkodás nálküli szavazógép státuszt. Meg is büntetik őket, dha eltérnek az irányvonaltól. (Ez különben alkotmányellenes szerintem.)

Eh, nagyon nem értünk egyet, de veled legalább lehet beszélni, nem, mint a seggagyúakkal.
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.05.18. 19:20:26

@Ballib Cenzúrázók Réme 2: te tényleg hülye vagy, vagy csak ezt a parancsot kaptad a Párt Központi Bizottságától? Mitől lett nyereséges a jegybank? Véletlenül nem a devizahitelek foirntosításán, alig 5 év késéssel és tavalyi piaci árfolyamon? KInek a bőrén, pénztácáján is nyerészkedtek ezek Pártközpontostul, NGM-estül, MNB-stül 5 éven át tétlenségükkel? Hát megmondom: a devizahitelesek bőrén. Nem megmentették őket, hanem szopatták. Akkor kellett volna megforintosítani a hiteleket, amikor még kevesebb kár érte volna a nemzet testét - 2010 őszén. Még az államadósság növekedése árán is. Mert a magyar gazdaság, a hazi piac a hazai emberek finanszírozóképességétől függ, és az MNB akkor 180-200 forinton válthatta volna meg a forintosításhoz szükséges CHF fedezetet. Ehelyett mi történt? Orbán beszélt, ígért éveken át, aztán további évekig Matolcsy és Varga, aztán lett egy 286 forintos CHF árfolyam a 200 helyett, amelyen kegyet gyakoroltak az azóta sokan fedélnélkülivé vált deviza hiteleseken. Azokon, akiknek már a 200-as árfolyam is fájt, és akiknek többsége 240-264-nél tönkre is ment. Ki baszott ki hát kivel igazából? A kétharmad, amely minden törvényt 48 óra alatt képes volt és ma is képes itt átvinni a parlamenten, és érvényes jogszabállyá tenni? Ja, pontosan ez történt, és azért történt így, mert Orbánnak magán kívül egyetlen magyar ember élete sem számít. HOgy gyermeked legyen szakmunkás egész életére, ha nem elég okos ahhoz, hogy mindjárt felvegyék az ELTE jogi karára, nos, ez is az ő ötlete. Feudális nagyurat játszik, aki kerülgeti a királyi koronát itt a 21. században - hamár Kádár nem lehet immár, akkor inkább király akar itt lenni. Nos, ennyi a mai valóság - hja, hogy neked nem ezt hazudták? Hogy te elhittél minden hazugságát e néplopó szrfaszú sleppnek 2006 óta? Hát ez a te felelősséged. Mindenesetre számolnod kell olyan kövezkezményekkel a jövőben, hogy a sajákt favoritjaidat a magad két kezével kell majd felhúznod a lámpavasra. Mert tisztességes ember nem akaszt, nem ér keze ilyen műveletbe. De kb. azzal a hozzállással viszonyul a magyar átlag az ilyesmihez, hogy akassza fel a tetteseket, ideológiai felbujtókat, aki benyelte csuklás, gondolkodás és lelkiismeret furdalás nélkül az ilyen nettó szemétséget. Nem ott ér véget a nemzeti elszámolás, hogy Orbanescu elvtársat felakasztják - az összes pártoló sunyi hétköznapi elvtárs is porondra kerül. És peched van, mert mindez azért fog így történni, mert 1990-ben lájtosan megbocsátó volt e nép, e nemzet teste a volt hatalmasokkal. Aztán meglátta kárát e megbocsátásnak és ma már, másodjára másképp gondolkodik - aki geci, szemét a néppel, az lógjon. Jelzem - Gyurcsányt nem akasztották fel . De, Orbán nem magyar földben fog nyugodni elsőre, ebben biztos lehetsz. Ember nem árulta még el ezt az országot 1100 éves történelme alatt olyan sunyin, alattomosan, nem semmizte ki oly szemét módon, mint ő tette. És, a töri könyvekbe is ez fog bekerülni róla utóbb, akármit is szeretett volna azokba diktálni, központilag. Aki geci, annak ennél több nem jár itt.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 19:27:44

@Bambano:
Szerintem a legitimáció játszik, csak nem olyan konkrétan ahogy említed, bizonyos ügyekre ráhúzva. Egyszerűen kell a fityisznek egy biztos pont ahol az általa emlegetett népi/társadalmi (2/3) támogatást valahol végre atombiztosan ki tudja mutatni. Azt, hogy ez mennyire hatásos legitimáció lesz, passz.
Kérdés mi lesz az Eu reakció, illetve, hogy van e vityának valami nagyon sanda hátsó szándéka is?
Válasz erre 

micsoda? 2016.05.18. 19:28:07

@atpijkamo96: "Másrészt meg kell barátkozni a gondolattal, hogy ha majd megint az oroszok elől menekülsz, senki nem fogad be."

Például, és itt a pont.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:28:38

@micsoda?: "a németeknek van mit törleszteni a II. világháborúban történtek miatt, érthető ha másként kezelik a menekült ügyet."

Igazad van. Persze a németek már többszörösen törlesztették, meg ők már nem ők, de érthető ezért a túlkompezálásuk.

Azt várom, hogy a fémillió magyar zsidó meggyilkolása miatt mikor fognak a magyarok is kompenzálni. Ja, hogy amíg tagadás van (szabadságtéri testépítő gábriel szobor), addig az nem megy.

Le a kalappal a németek előtt!
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:31:58

@Mr. Waszabi: Szép volt!
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.05.18. 19:32:23

@atpijkamo96:

"A legjobb választás eddig a másik genya kis törpe, a Horn Gyula volt, így retrospektíve visszanézve."

Hát nem mondanám, életem egyik legnehezebb időszaka volt a Horné, a régi cégek megszűntek, (Köszi szocik) az újak meg még nem léptek be, aztán meg még a nyakunkba b.szták a Bokros csomagot, aztán kapkodtam a fejem vállalkozóként, hogy melyik számlát ne fizessem be.
Hát ne.
A szocik meg most azért vannak anyagi gondban, mert balf.szok már elnézést.
Anno a rendszerváltás után szinte korlátlan hozzáférésük volt a húsosfazékhoz, megalapozhatták volna nem csak az oligarcháik, hanem a pártjuk jövőjét is. (Léteznek befektetési alapok, forgathatták volna működő tőkeként stb.)
Ez maradt.
Hát elcsorgott a pénzecske na.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.05.18. 19:38:40

@Bambano:

"Az az idiotizmus csimborasszója, hogy azért tartsanak meg egy kormányt (mindegy, melyik oldalon), mert azt hisszük, hogy nincs jobb. "

Van ? Hadd halljam a javaslatodat.

Egyébként a felelősségre vonásokkal egyetértek, de akkor szépen menjünk vissza a rendszerváltásig, és az azt követő "spontán privatizációig" aztán vizslassuk át a dolgokat.
Lenne itt egy két (Hű ezt nem gondoltam volna) megjegyzés, a ballib huhogók részéről.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:41:18

@Voznyák Pista2: "életem egyik legnehezebb időszaka volt a Horné"

Ne sajnáltasd magad, sokunké. Én akkor kényszerültem elhagyni a pályám. De ezeket meg kellett lépni, persze nem kellett volna olyan agyatlanul, mint ahogy a bokros tette. És végül is az elvégzett rombolás megalapozta a 2008-ig tartó viszonylagos jólétet, fejlődést.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 19:44:01

@Voznyák Pista2: "menjünk vissza a rendszerváltásig, és az azt követő "spontán privatizációig""

Húh! Ha a Széles alól kiránthatnám a videotont! Amilyen rombolást az ott végzett! Mindent eladott, amit nem tudott, kiadott, eszébe se jutott fejleszteni bármit is. Igazi anti-kapitalista.
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.05.18. 19:44:02

@Mr. Waszabi:

"Orbán beszélt, ígért éveken át, aztán további évekig Matolcsy és Varga, aztán lett egy 286 forintos CHF árfolyam a 200 helyett, amelyen kegyet gyakoroltak az azóta sokan fedélnélkülivé vált deviza hiteleseken. "

Nekem forintban is csökkent a törlesztőm.
Jó, lehet, hogy 2010-ben még jobban csökkent volna, de erre lehet azt is mondani, hogy miért nem törölték el teljesen a tartozásokat ?
Nyilván a Bankokkal is meg kellett egyezni ez ügyben.
És nyilván nem lehetett a költségvetést akkori állapotában még szarabb helyzetbe hozni.
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.05.18. 19:46:18

@sas70: Mit? Hát Putyin kottájából játszik, miközben sok milliárd adóforinton hazudozik a te szemedbe, hogy itt Brüsszel a hobás, meg néha Washington, meg bármelyik akárki, aki az ő putyini/rákosista diktatúráját - pardon: illeberális demokráciáját - kritikával illeti. Meg persze ők feltalálták - pardon: kopizták - az eredetileg argentin, venezuelai unortodox gazdaságpolitikát, amelyek valójában nagyon eredménytelenek, és nem hogy növekedést hoznának, de egyenesen nemzeti katasztrófát. Mert gondolták, hogy a magyar átlag úgysem fedezi fel az összefüggéseket, mivel hülyébb mint ők. Ehhez képest, Argentínában évekkel ezelőtt már koncessziót, bárcát kellett váltani a nemzeti kukázásra, mert oly sokan élnek ebből a gazdasági tevékenységből. Gondolom, itt minden fidesz seggnyaló kukázásból akar éledegélni, nagyjából oláhcigányéknál megszokott életszínvonalat megélve, illetve biztosítva családjának. Mert más magyarázatot nem igen találok arra, hogy miközben egy szűk, pár száz fős pártgrémium illetve vállalkozói holdudvara egymásnak osztja itt a százmilliárdokat - per kontraktus, nem per év ! - , nos, aközben itt semmi olyasmire nem jut elég költségvetési pénz, ami a nép egészségét, életbenmaradását vagy jövőjét szolgálná. Amiben biztos vagyok, hogy még az idióta fideszhívők sem szeretnék gyermekeiknek azt a jövőképet, amit Orbán már 10 év kiszemelt számukra az argentin valóságból. Hülyének lenni alapvető emberi jog, szerintem, ám e jog gyakorlásáért felelni kell az elkövetőknek. Mármint, ha jogállam vagyunk. Ami kellemetlen, hogy itteni történelmi tradíció szerint általában azokat is kivégezték, kibelezték, lefejezték, akik a nép szerint hazudtak, átverték e nemzetet. Sajnos, erre nem tudok ellenprecedenst hozni, mert a legalja mindig így végződött itt a társadalmi-gazdasági visszaéléseknek. És, hogy őszinte legyek - a kisujjamat se mozdítanám egyik nemzetátbaszóért sem, magam sem. Nem éri meg szemétládákért beszennyezni még azt sem. Remélem, nem hagytam megválaszolatlan kérdést - szerintem Ceausescu elvtárs, és neje kivégzése megadja álláspontom GPS koordinátáit. Igen, lehet kezdeni reszketni azok körében, akik akármi okból - félelemből, előnyszerzésből vagy tájékozatlanságból itt előnyre tettek szert az elmúlt 6 évben. Nincs bocsánat arra, hogy országunk Orbán sokat és sokszor hazudott sikerei ellenére a volt keleti blokk sereghajtójává lett, s hogy életvitelünk ugyanilyen mértékben megnehezült - az állítólag hazudott sikerek ellenére. Nem azért a 20 fillérért, de Kádár gambáját ennél sokkal kevesebb hazugságért jóval korábban leverték volna a melósok, sokkal korábban. Orbán az igazi kommunista diktátor itt - aki valójában feudalista ma már. Eredményei legalábbis erről árulkodnak. Gyurcsánynak mindehhez semmi köze nincsen, ugye látjuk?
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.05.18. 19:50:09

@atpijkamo96:

Igen volt egy széles is. Dett ugyanaz a véleményem róla is, mint a többi kis szerencselovagról, akik akkor hogy úgy mondjam szituban voltak.
De ez nem cáfolja azt, hogy akkor zömében a szocik, vagy libsik, vagy ezek érdekeltségi körébe tartozó csoportok szereztek befolyást döntően a privatizációs folyamatok koordinálásában.
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.05.18. 19:52:17

@Voznyák Pista2: mihez képest? Mert az enyém is csökkent, de nem a 2010-eshez képest. Ahhoz képest több lett. És én arról írtam, hogy nem lett volna muszáj 2010 óta sem fizetnünk a piaci árfolyamot, ha a kormány akkor meglépi mindazt, amivel már akkor is tisztában volt - hisz, ha nem lett volna, nem kezdenek már akkor ígérgetni. Azonban a be nem teljesített ígéret - nos, az csak hazugság, átverés. Nem tudom, te hogy vagy vele - nálam a számok makacs tények. Bocs - de sztem a pénztárca ezt szívleli, ez kedvez neki. A tiédnek nem? Akkor vagy nagyon szerencsés - vagy csak nagyon buta ember vagy. Bocsi a keménységért, de én biztosan nem engedem el az Orbán kormánynak ezt felesleges és mesterséges szívatást.
Válasz erre 

sutyerák 2016.05.18. 20:01:35

@Arthur55: csak a görögöknél alacsonyabb a GDP növekedése,mint nálunk. a magyar egy sötét,ha tömeg.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 20:07:43

@Voznyák Pista2: "akkor zömében a szocik, vagy libsik, vagy ezek érdekeltségi körébe tartozó csoportok szereztek befolyást"

Most akkor az a baj, hogy akkor még orbán nem volt helyzetben, vagy még nem volt olyan gátlástalan?

Kicsit elkalandoztunk. Nem lenne ellenemre 89-ig visszamenve újraosztani a akártyákat, és/vagy minden hibát kijavítani.

Ami problémánk most van, hogy megy nagyüzemben az ország szétlopása és leamortizálása, és nem sok időnk van hátra.

A beteg haldoklik, percenként egy deci vért veszt, és te a pattanásait kezelnéd.
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.05.18. 20:12:12

@Voznyák Pista2: Érted is amit írtál? Mert szerintem nem. Gyakorlatilag szétszopatta a nemzetgazdaságot holmi komcsi hazugságokra, propaganda panelekre építve. Amelyekről azt gondolta - a jelek szerint helyesen - , hogy ma már az átlag idóta nem ismeri fel, hogy a késő-kádár korszak panelei. Sajnálatos módon - vagy szerintem inkább szerencsére -, azonban élnek s dolgoznak, adóznak ma itt még emberek, akik azt is ismerték első kézből. Orbán tévedett. Hogy te, mit, miért hittél el neki, az nem érdekel - az sem érdekel, hogy miért baszta át a következő generációkat. Engem csak az érdekel, hogy ne lopja ki e nemzet szemét - főleg, hogy életében nem volt becsületes munkája itt, ami után adót is fizetett. A politikus nem ember, hanem egy valójában, állatkertben mutogatandó faj - és azt tudjuk, milyen ellátmány jár az állatoknak az állatkertben. A kisvasút, meg a stadionok nem járnak. Én úgy vagyok vele, hogy majd Ráchelen leverjük. Nincs bocsánat - ez is egy '90-ben született film - kb. arra lehet számítani történelmileg az Orbán család életében. Rajtam is leverték a szüleim tartozásait - ők miért lennének kivételek, ha a magyar jog mindenkire érvénye? Egyelőre egyik jogszabályba sincs belefoglalva, hogy kivéve az Orbán családot. És szerintem addig már nem is érünk el, nem lesz elég idejük itt ehhez. Vagy többségük.
Válasz erre 

2016.05.18. 20:34:54

Én még életembe nem szavaztam Orbánra valószínűleg nem is fogok. Viszont ezzel a népvándorlással és a EU kvótájával egyáltalán nem tudok azonosulni. Saját meggyőződésem az, hogy ami 5-6 évtizede nem működik Nyugat-Európában, az most éppen miért is működne Közép és Kelet-Európában?
Egyételműen látszik, hogy az első, másod és harmad genereciós bevándorlók őrzik a saját identitásukat. Szaúd-Arábia, Törökország, Katar és egyéb muzulmán országok mecsetek ezreinek építését támogatják anyagilag a nyugat-európai országokban.
Ha így folytatódik, akkor fél évszázad és sharia törvénykezés lesz Európában.
Sarkozy tegnap védte Magyarországot és Lengyelországot, míg Hollande nekiment Sarkozynek és ezt találta mondani:
"láttam, hogy egy volt köztársasági elnök remeknek találta, ami Magyarországon és Lengyelországban folyik. Nos, én nem szeretnék ilyen társadalmat".
index.hu/kulfold/2016/05/17/a_francia_allamfo_kemenyen_beszolt_magyarorszagnak/
Már csak az a kérdés, hogy Hollande milyen társadalmat akar? Muszlimot? Örökös háborút és konfliktust az utcákon?
Vért, halált, tömeggyilkosságokat?

Én így gondolom a migrációt. Ettől még nem vagyok fideszes, sőt lehet a népszavazáson kívül nem is szavazok Orbán mellett.
Viszont azt is kell tudni, hogy ami a kérdésben meg van fogalmazva az nem túl szerecsés. Arról nem is beszélve, hogy Brüsszel (az új Moszkva az EU meg az új CCCP) kvótáját már meg is haladtuk, amikor jelenleg Kiskunhalason, Vámosszabadiban és Körmenden is menekülttábor van. Mi lesz ezekkel az álmenekültekkel ha se nyugatra, se vissza délre nem engedi egyik ország sem?

Viszont baloldalra sem fog szavazni egy választáskor. Baloldaliak!!!
6 éve képtelenek vagytok felnőni a feladathoz és ez független a fidesztől. Ezen az özönvízszerű népvándorláson rugóztok, hogy fogadjuk be őket.
Közben meg teli torokból üvöltitek, hogy rossz az oktatás az egészségügy meg minden az országban. Igen ebben van valami!
De a jóistenit már neki, logikusan egy q.rva képviselő sem tud gondolkodni?
Ha rossz minden, akkor mégis miből kellene még migránsok ezreit etetni, itatni, ellátni, pénzelni?
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.18. 20:38:22

@Союз: Ha nem vagy fideszes minek mentegetőzöl. Miközben a fidesz szekerét tolod a hozzászólásoddal. Muhaha!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 20:42:20

@Союз:
De szép nicked van.
A baj ezzel a népszavazással, hogy a politikai nyaloncok többet képzelnek bele, mind a két oldalról, mit amit egy normál átlagpolgár.
Válasz erre 

2016.05.18. 20:59:56

Én már átléptem egy küszöböt. A rendszerváltáskor voltam tíz éves. Itt azóta mindenki azt mondta most jó lesz. Mindig és mindenkor. Eltelt 26 év. Gyakorlatilag nem lett jobb, de akik ebben a 26 évben hatalomra kerültek degeszre lopták magukat. Ez az igazság. Eljutottam egy olyan szintre, ahonnan politikus és önkormányzati képviselő még térdepelve sem kapná meg a szavazatomat.
Nekem van egy feltételezésem, hogy van egy politikusokból álló kör ami nem pártokból áll, hanem a pártok legfelsőbb embereiből, kádereiből, akik összejátszanak a saját érdekük és hasznuk miatt.
Majd, ha valaki kilép a sorból, akkor megadják rá a kilövési engedélyt.
Lehetne itt egyébként egy halom korrupciós ügyet felsorolni, de csak egyet említek amiből mindegyik párt profitált. Nem is véletlenül titkosították 80 évre. Olajozottan működtek a dolgok a 90-es években a pártok között.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 21:08:46

@Союз: Rákosi azt mondta: - Elvtársak, ne együk meg az aranytojást tojó tyúkot!

Nem ettük...

Aztán kiderült, hogy kakas volt...
Válasz erre 

2016.05.18. 21:20:22

Tibi !

Nem tolom a fidesz szekerét. Nem értek egyet a mai Magyarországon stadionok építésével, nem értek egyet az Olimpia rendezéssel, ha erről a baloldalnak sikerül kigrundolni egy népszavazást ott leszek és nem akarok Olimpiát rendezni még Agenda 2020 projectben sem, nem értek egyet azzal, hogy a KSH-nál közmunkások és a külföldön munkát vállaló magyarok javítják a foglalkoztatási statisztikát és még sok mindennel nem értek egyet amit a fidesz képvisel.
Viszont nem értek egyet a muszlim népvándorlással sem. Most volt egy cikk az indexen Idomeniből:
. "A többségében marokkói, tunéziai, afganisztáni és pakisztáni származású menekültek öt hete tartják megszállva a görög kereskedelem számára létfontosságú síneket is a határ mentén."
index.hu/kulfold/2016/05/18/gorog_menekulttaborok_drog_prostitucio/
Kérdem én mégis mi a búbánatos fenét keres görögoszági menekülttáborban marokkói, tunéziai és pakisztáni "menekült"?
Nincs is háború az országukban és előbbi kettőnek Olaszországon és Spanyolországon keresztül szerintem jóval rövidebb Németországba eljutni. Mit keresnek ők Görögországban? Miért zöldhatáron keresztül akarnak bejutni? Miért nem kérnek vízumot? Miért nem kezdeményezik saját maguk átvilágítását a nyugati biztonsági szerveknél?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2016.05.18. 21:27:58

@Союз:
Azok nem menekültek, más elbírálás alá esnek, vagy a franc tudja, olyan mértékben átpolitizálták.
Válasz erre 

Bambano 2016.05.18. 21:28:07

@Voznyák Pista2: teljesen mindegy, hogy van-e jobb vagy nincs, sőt, az is mindegy, hogy egyáltalán bármiféle alternatíva van-e. börtöntöltelék kormányt normális helyen nem tartanak meg. ha én mondjuk bűncselekményt követnék el, engem szó nélkül bezárnának és nem néznék azt, hogy van-e helyettem másik.
Horn meg nyilvánvalóan azért böki a mostani kormánypártiak szemét, mert az utolsó ember volt, aki európai szinten értékelhetőt tett le az asztalra (Németh Miklóssal), aki utána jött, az a cipőjét nem köthetné be.
Válasz erre 

Bambano 2016.05.18. 21:41:03

@Союз: azért az erős túlzás, hogy a rendszerváltás után nem lett jobb. nem lett abszolút értelemben jó, az is igaz, hogy lehetne jobb is, de az nem, hogy nem lett jobb.
egy dologra még nem tette rá a kezét a csuti bohóc: a szabad mozgásra. ha nem tetszik, fogod magad és elmész. plusz ez a mostani, erősen korlátozott szólásszabadság is több, mint ami régen volt.

mondhatnám még az agymosás hiányát, de erre kezdik rátenni a kezüket, ami szerintem túl durva. én voltam kisdobos is, úttörő is, kisz tag is, ahhoz képest a módszerváltás utáni 20 év önálló gondolkodás terén nagyon jó volt. csak most kezd megint rátelepedni a mellékpárt az ember agyára.
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.18. 21:41:38

@Союз: "akarok Olimpiát rendezni még Agenda 2020 projectben"

Pedig az nagy durranás lehetne.

Feltételek:
- expanzív gazdaság, hogy legyen mit hirdetni
- fejlődő város, hogy legyen utóhasznosítás
- szakértő kormány, hogy engedje megtervezni
- 0 korrupció, hogy ne lopják el a kétszeresét

Egyik feltétel se teljesül, úgyhogy egyetértek veled.
Válasz erre 

2016.05.18. 22:04:43

Bambano

Ok igazad van szabadabban lehet beszélni, véleményt nyilvánítani. Szabadon lehet mozogni.
Gazdaságilag viszont nem sokat haladtunk.
Persze ebbe az is beletartozik, hogy privatizáltak mindent, mert állítólag nem voltak nyereségesek az iparágak. Aztán az újdonsült tulajdonosok nem sokáig üzemeltették őket. A magyar tulajok kilopták belőle ami benne volt és bezárták, a nyugati tulajok meg leépítették és bezárták és ezzel helyet csináltak a nyugati termékeknek.
Persze ez nem csak a magyar politikusoknak köszönhető.
Mitől unió az unió?
Mindenki azt hangoztatja, hogy az integrálódás, meg a szabad mozgás, meg a közös gazdaság.
Aha.
Meg amikor az EU támogatásokat osztogat a közép-európai államok gazdáinak, hogy vágja le a tehenet, vágja ki a szőlőt, almát mindent. Aztán a nyugati gazda és az unió röhög a markába.
Amikor pár éve kitalálta az unió, hogy az akácfa tájidegen ki kell irtani. Nos az akácból méz készül ez nem újdonság. Viszont az akác kiirtását akkor böfögte fel Brüsszel, amikor a kínai műanyagmézet kezdté el promótálni Európában.
Szóval az akác tájidegen Európában, az iszlám horda meg nem tájidegen. Magától értetődő, mondhatni logikus.
Válasz erre 

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.05.18. 23:51:26

@Союз:

az a szép bennetek bolondokban, ahogy a világon semmi nem úgy van hogy azt ti "tudjátok". Halottál egy-két dolgot, ami már nem úgy volt, ahogy azt neked a párt csatornád tálalta, de te még tetőzöd is a sötétségedet azzal, hogy azt hiszed, hogy márpedig akkor minden így müködik.

Sose lesz belőletek több cselédbépségnél. Az egyik gazdi jön, a másik megy, de ti mindig csak buta cselédnépség maradtok.
Válasz erre 

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.05.18. 23:57:07

@Союз: "mi lesz ezekkel az álmenekültekkel ha se nyugatra, se vissza délre nem engedi egyik ország sem?"

Pont ugyanaz lesz, mint a (többek közt) álmagyar menekültekkel a 90-as évekig: aki nem kap menedékjogot, annak el kell hagyni az országot. Ha nem megy, akkor kitoloncolják. Ha elbújik, akkor éhenhal mert nincs munkanegedélye, nincs eü biztosítása, vízum nélkül meg szállást se igen kap.
Gondoltad volna hogy így megy ez már 50 éve?
Válasz erre 

atpijkamo96 · http://deciki.blog.hu/ 2016.05.19. 00:33:32

Tényleg kéne valamit lépni, az utolsókat rúgjuk. :(

"2016 elejére a magyar gazdaság az Európai Unió sereghajtójává vált, még a súlyos válsággal küzdő Görögország sincs mögöttünk."

hvg.hu/gazdasag/20160517_unortodox_sereghajtok_novekedes_lemaradas_dedak
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.19. 05:46:49

@atpijkamo96:

Az EU nem ország, azaz téves a párhuzamod.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.19. 05:51:42

@atpijkamo96:

"a fidesszesek nem képviselők, szerződésben vállalták a gondolkodás nálküli szavazógép státuszt"

Pontosan ugyanúgy, ahogy minden parlamentáris demokráciában: a valódi hatalom a frakcióké, azaz a pártvezetésé. Igen, ellenkezni is lehet, csak aztán annak a képviselőjének az lesz az utolsó ciklusa a parlamentben, sőt utolsó időszaka mint profi politikus. S tudod hány képviselő szeretné ezt? Hát, nem sokan, így inkább szavaznak úgy, ahogy azt mondja a vezetőség.
Válasz erre 

jágör68 2016.05.19. 10:47:26

Nesze nektek, háború elől menekülő szegény, jámbor emberek- ja és persze nők és gyerekek:

www.youtube.com/watch?v=ZV315xqbRK8
Válasz erre 

2016.05.19. 19:42:27

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!:

az a szép bennetek bolondokban, ahogy a világon semmi nem úgy van hogy azt ti "tudjátok". Halottál egy-két dolgot, ami már nem úgy volt, ahogy azt neked a párt csatornád tálalta, de te még tetőzöd is a sötétségedet azzal, hogy azt hiszed, hogy márpedig akkor minden így müködik.

Sose lesz belőletek több cselédbépségnél. Az egyik gazdi jön, a másik megy, de ti mindig csak buta cselédnépség maradtok.

Az igazság az, hogy te itt nem adtad meg a kellő tiszteletet. Az gondolod, hogy te találtad fel a spanyolviaszt. Pedig gőzöd sincs semmiről. Vagdalkozol hol ide, hol oda, oszt jónapot ez vagy te.
Nincs pártom, nincs párt csatornám, sőt nincs olyan párt amire szívesen voksolnék. Mit tudsz te fajankó?
És nem maradok cseléd, maradjunk annyiban, amilyen a fogadj isten olyan az adjon isten. Ahogy a mindenkori kormány tevékenysége kárt okoz nekem, én is annyi, de lehet hogy annál is több kárt okozok neki! Amit két kézzel vesznek el tőlem, azt én két kézzel veszem vissza. Csak okosan!

Oszt jónapot
Válasz erre 

marinar 2016.05.20. 13:30:07

A "Járt utat a járatlanért el ne hagyd" bölcsességre hallgatva nagyon már nagyon sokan megszívták.
Mi a francért kell nekünk nótaszóval együtt gyalogolni az öngyilkos nyugati "demokráciákkal", melynek liberális polgárai begubózva egy szem gyermekükkel, elkényelmesedve szépen lassan kihalnak.
A történelem ismétli önmagát, a lusta élvhajhász római polgárt kiszorították a barbár törzsek, a birodalom megbukott.
Helyükre cselekvőképes új utakat kereső népek léptek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard
Mobil