Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Négy kormányzati féligazság, melyeket idén talán már nem lehet lenyomni a torkunkon

Négy kormányzati féligazság, melyeket idén talán már nem lehet lenyomni a torkunkon

Nagy volt a híráradat 2015-ben annak köszönhetően, hogy a magyar kormány kommunikációs gépezete úgy hányta ránk az információkat, mint sztahanovista fűtő a brikettet az óriáskazánba. Így aztán az év végi viszonylagos nyugalmat kihasználva igyekszünk néhány hányaveti kormányzati projekt részleteit kiigazítani. A Szegedi Kattintós továbbra is fontosnak tartja, hogy ne a külcsín, hanem a belbecs határozza meg az értékítéleteinket.

index_25.jpg

Fotó: index.hu

1. Elkészült a déli határszakaszon a határzár. Nos, ez az állítás nagy általánosságban igaz csak, ugyanis az eredeti két kerítésből álló műszaki zár csak egyes szakaszokon készült el. Az úgynevezett GYODA (lényegében három egymásra helyezett hengeres pengés kerítés) viszonylag gyorsan a helyére került, hiszen ennek telepítése nem igényel nagy műszaki hátteret, ám a mellé tervezett három és fél méteres nagy kerítés csak nyomokban készült el a 175 kilométer hosszú szerb-magyar szakaszon, és ismereteink szerint ilyet el sem kezdtek építeni a horvát-magyar határnál. Ennek csak azért van jelentősége, mert maga a GYODA lényegében nem véd senkitől, könnyedén átvágható, egy vastag kabátot rádobva megmászható, sőt, ügyesebb migránsok nekifutásból át is ugorhatják. A tapasztalatok szerint máig jönnek menekültek Ásotthalom, Mórahalom, Röszke térségében, ám őket nem elsősorban a kerítés állítja meg, hanem a magyar rendőrök és a jogszabályok, melyek szerint egyrészt az illegális határátlépés már bűncselekmény, nem szabálysértés, mint korábban, másrészt hiába nyújtanak be menedékkérelmet, azokat szeptember közepe óta automatikusan visszautasítják a magyar hatóságok. Egyszóval, nem a kerítés állította meg a menekülthullámot a déli határon, hanem azok a jogszabályi módosítások, melyek miatt kötelezettségszegési eljárás is indult Magyarország ellen.

2. A magyar nők tehetnek arról, hogy nem születik elég gyerek. A Fidesz, mint klasszikus macsópárt folyamatosan arra tesz utalásokat, hogy pusztán a nők elhatározásán múlik, hogy mennyi gyerek születik Magyarországon. Arról nem igazán vesznek tudomást, hogy a gyerekvállalás két fél döntése, így a férfiak épp úgy felelősséget vállalnak egy ilyen helyzetben, mint a partnerük. Kovács Ákos énekes, illetve Kövér László házelnök nyilatkozataiból az a tévhit olvasható ki, mintha a nők elfutnának a férfiak elől, amikor a gyerekprojekt kerül szóba. Az fel sem vetődik bennük, hogy felnőtt emberekről beszélünk, akikből általában a józan megfontolás kényszeríti ki a döntéseket. Leginkább a bizonytalan egzisztenciális helyzet a készteti párokat arra, hogy ne vállaljanak gyereket, amit persze egy politikus (főleg, ha kormányon van) soha nem fog beismerni. Nem nehéz belátni, hogy a gyermekvállalás össztársadalmi kérdés, és ha nem születik elég kisbaba, az nem lehet a női emancipáció számlájára írni. Persze sokkal egyszerűbb féligazságokat hangoztatni, úgy ítélkezni, hogy nem vagyunk tisztában a társadalom állapotával, és hatalmi szóval akarják kikövetelni a gyerekeket a potenciális szülőktől. Ha nem közmunkával kívánnák megoldani a munkanélküliséget (papíron) a döntéshozók, ha igyekeznének a béreket közelíteni a nyugati országokéhoz, ha nem csak a felső középosztály számára kedvező adózási rendszert működtetnének, akkor megjönne a gyerekvállalási kedv is Magyarországon.

3. A kormány érdekelt abban, hogy hazajöjjenek Nyugat-Európából az ott dolgozó magyarok. Több érv is szól amellett, hogy ez a szlogen csak egy önvédelmi reflex a kormány részéről, rövidtávon ugyanis nagyon is érdekelt abban, hogy minél többen maradjanak kint, sőt, sokan csatlakozzanak még hozzájuk a még itthon lévők közül. Kétségtelen, hogy kínos mindig magyarázkodni amiatt, hogy a hazai bérek egyetlen szakmában sem versenyképesek a nyugati fizetésekkel, de a hazai szociális feszültségeket jelentősen csökkenti az, hogy a munkanélküliek, a devizában eladósodottak, az alacsony keresetűek tömegei elhagyják az országot. Az még inkább tompítja a társadalmi gondokat, hogy a kint dolgozók jelentős összegeket utalnak át itthon maradt családtagjaiknak. És van még egy érv amellett, hogy a kormány sunyin asszisztáljon ahhoz, hogy sokan menjenek és maradjanak nyugaton. A 2014-es választás előtti regisztrációs hercehurca megmutatta, hogy a kormány fél a kintiek szavazataitól, ugyanis a lehető legtöbb akadályt gördített a külhonban dolgozó magyar polgárok szavazási lehetőségei elé, ugyanakkor a magyar állampolgársággal rendelkező kárpát-medencei magyarok levélben is voksolhattak. Nem csoda, hogy a kint élők és dolgozók egyre inkább úgy érzik, hogy hazájuk kormánya lemondott róluk. Hiába a hangzatos programok, melyek irtózatos költséggel telepítenek haza néhány fiatalt, helyettük legalább ugyanannyian érkeznek Angliába, Németországba vagy Ausztriába, mint ahányan visszatértek. És akkor nagyon optimisták voltunk…      

kulfoldremennek_hu.jpg

Fotó: külföldremennek.hu  

4. A magyar reformok működnek. Ez lényegében a szintén álságos „Magyarország jobban teljesít” szlogen 2.0-ás változata. Először is, nincsenek reformok. Ha valóban megkezdte volna a 2014-es kormányzati ciklus elején a reformok végrehajtását a kormány, akkor sem működhetnének még, a 2010 és 2014 közötti időszakban pedig poros nyomát nem láttuk semmiféle reformpróbálkozásnak. Ha persze a magánnyugdíj-pénztárak vagyonának a kórházak és az iskolák államosítását reformként állítom be, akkor más a leányzó fekvése, de ne legyünk álszentek, ezek pusztán politikai döntések voltak, melyek a hatalom beágyazását célozták, lényeges strukturális átalakítást nem jelentettek. Ha reformként értelmezzük, hogy folyamatosan csökkentik a felsőoktatásra és az egészségügyre fordított állami támogatást, akkor is feltehetjük a kérdést: előremutató politikai-e sanyargatni azokat a szakterületeket, melyek az életminőségünk szempontjából a legfontosabb hosszú távú befektetést jelentik? Egyszóval, ez a reform elnevezés finoman szólva sem stimmel. És működik? Lássuk a kormány legfrissebb propagandakiadványát, mely a „Közös sikereink” címet viseli, és az Európai Unió által társfinanszírozásban megvalósult projekteket taglalja. Lázár János ebben a kiadványban folyamatosan az uniós pénzek fontosságáról beszél, és lényegében egyértelművé teszi számunkra, hogy az uniós források nélkül a béka ülepe alatt poroszkálnánk. Ha így értelmezzük a működést, akkor tényleg igaz, hogy voltak gazdasági eredmények, ám mindez a saját erőnkből nem valósulhatott meg. A folyamatosan pocskondiázott EU pénzeit lehívni, azt gazdaságélénkítésre költeni, nem feltétlenül jelenti azt, hogy a magyar reformok működnek. Olyan ez, mint amikor Móricka a húsvéti locsolkodás után azzal dicsekszik, hogy ötezer forintot keresett, holott csak meglocsolta a két nagyit, akik busásan megjutalmazták ezért. A dakoták ezt úgy mondják: „Ha más tomahawkját rázod felém, még nem fogom azt gondolni, hogy ügyesebb harcos vagy, mintha a sajátoddal indulnál csatába.”   

Frédi és Béni

44 komment Tovább
Négy kormányzati féligazság, melyeket idén talán már nem lehet lenyomni a torkunkon Tovább
Facebook Tetszik
0
44 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán Viktor lehet az új hidegháború nagy vesztese Orbán Viktor lehet az új hidegháború nagy vesztese
  • Miért jár harcolni Brüsszelbe Orbán Viktor? Miért jár harcolni Brüsszelbe Orbán Viktor?
  • Megreccsen-e a NER szerkezete 2023-ban? Megreccsen-e a NER szerkezete 2023-ban?
  • Orbán Viktor felemás éve Orbán Viktor felemás éve
  • Biztos, hogy olyan jól érezte magát Orbán Viktor Szamarkandban? Biztos, hogy olyan jól érezte magát Orbán Viktor Szamarkandban?

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr768219818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.01.02. 04:11:05

Hazugságoknak is van lejárati ideje! pl. felszabadúlás 11 év! 45-56!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2016.01.02. 10:03:57

Az ilyen blogokat nem értem. Orbánék hazugságaiból lazán össze lehet szedni nem hármat, hanem huszonhármat, erre összeszed olyat, ami totál értelmetlen, vagy a blogger által gondolt hazugság.

1. A kerítés nem cél, hanem eszköz, tehát ott értelmetlen megépíteni, ahol nincs értelme. Orbánéktól alapvetően a határ védelmét várjuk el.

2. Ez a macsóság kimerült kb. abban, hogy Kövér több unokát SZERETNE. Mellesleg ennek alátámasztásra még oda is tettek 10 millát.

3. Ez konkrétan a blogger hazugsága, hiszen Orbánék egyik jól látható "csapásiránya", hogy a lehető legtöbben fizessenek adót. Itt keverednek egyébként a ballibsik ellentmondásban, hiszen a kivándorlónak családja is van, másrészt az itthon maradottak a nagy nyomorban pláne nem szavaznának Orbánékra.

Rájöttem, a ballibsik nem fáradnak azért, hogy tisztességes érveket gyűjtsenek össze, mintha éreznék, kedvenceikkel ők is roszabbul járnának.
Válasz erre 

midnight coder 2016.01.02. 10:11:50

1. A menekülteket kurvára nem érdekelnék a jogszabályok ha nincs kerítés. Ha csak nem állítasz fegyveres őrt 100 méterenként a határra tűzparanccsal.

2. Igen, a vásár kettőn áll. A végeredmény viszont az, hogy a nép fogy.

3. A kormánynak érdeke lenne, hogy a keresett szakmákban (orvos, informatikus, stb) maradjanak a népek. Egy rakás szoftvercég termelné itt a GDP-t, ha a fejlesztők nem mennének ki a négyszeres kinti fizu miatt (de ugyanez igaz a keresettebb szakmunkákra is), és az sem egy nyerő dolog, ha a több mint 20-30 millióért frissen képzett dokik tömegesen hagyják el az országot. Annak viszont nincs realitása, hogy a magyar fizuk záros határidőn belül utolérjék a nyugatit, ehhez nagyon sok mindent másképp kellett volna csinálni a gengszterváltás óta minden kormánynak (különös tekintettel az első kettőre). Az EU-s csatlakozás ebből a szempontból - bármennyire jó is ez az egyes embereknek - egy katasztrófa az országra, de általában az egész régióra nézve, aminek évtizedek múlva fogjuk meginni a levét - illetve innánk, ha nem omlana össze az EU úgy egy évtizeden belül, megfordítva ezt a folyamatot.
4. Volt pár jó húzása Orbánéknak ezen a téren. Pl. az on-line pénztárgépek, az államadósságból finanszírozott magánnyugdíjpénztár rendszer felszámolása, a vállalati különadók.
Ezek ugyan sokaknak nem tetszettek, ugyanakkor megakadályozták hogy a görögök útjára lépjünk. Ami azért is lett volna kínos, mert a görögökkel ellentétben minket nem mentettek volna meg a németek.
Válasz erre 

susu64 2016.01.02. 11:07:21

Ez annyira gyenge, erőltetett és izzadtságszagú, hogy nem is értem, mi a fenének kattintgat Trombitás.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.02. 11:43:56

Moderálni kéne. 2016-ban már qrvára nem érdekel a fideszes agitprop. Amúgy is a közpénzből sikkasztott médiában is állandóan az folyik.
Döntsd el blogger, hogy értelmes eszmecserét akarsz a hozzászólásokban, vagy a hozzászólások számára hajtasz!
Válasz erre 

Bernik 2016.01.02. 11:51:17

@♔bаtyu♔:
Végre igazad van valamiben, batyu!
"Rájöttem, a ballibsik nem fáradnak azért, hogy tisztességes érveket gyűjtsenek össze, mintha éreznék, kedvenceikkel ők is roszabbul járnának. "
Az egyik bolsevik maffia, a béna, az egyszerűség kedvéért nevezzük őket szemkilövőknek, falaz a másik, az ősbolsevik maffiának. Ezeket az egyszerűség kedvéért, hazug - nem csupán Szilveszterkor viselt - jelmezük alapján nevezzük "nemzeti-keresztény"-nek!
A nép, a valódi nemzet zsigeri gyűlölete, a népet elnyomó, terrorizáló fegyveres testületek áhitattal vegyes imádata a közös bennük, tehát mindkét kommunista maffiában.
Ezért van, ha az egyre totálisabb kommunista cenzúrán véletlenül átcsúszó, a máig aktív szemkilövőket leleplező újságcikkek percek alatt tűnnek el az álellenzéki weboldalak címlapjáról is. Mint ez itt:

index.hu/belfold/2015/12/31/veresre_vertek_a_magyar_rendorok_a_lengyel_ujsagirot_es_most_azt_allitjak_semmi_sem_tortent/

Tehát véresre verték a magyar rendőrök a "baráti Lenygyelország" újságíróját, de hivatalosan "semmi sem" történt. Hányszor olvastál erről az "ellenzéki", hazai sajtóban? Mire számítson egy hazai átlagpolgár ezek után, ott, ahol csak "rend"-őr tanúk vannak?
Válasz erre 

Ad Dio 2016.01.02. 11:51:19

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Finom kis cenzúra. Jó is az. Csak a tetszetős véleményeket hagyjuk meg. Igazad van Elvtárs! Előre! Csak vigyázzatok mert szaka...
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.01.02. 11:52:08

1. en ugy emlekszem, mindig azt mondtak, hogy a harmas vedelem (fizikai, eloeros, jogi) allitja meg a tomeges hatarsertest magyarorszag deli hatarain. de mutathattok nyilatkozatokat ha talaltok, ahol azt mondjak, hogy a kerites is eleg lesz.
2. tokmindegy mennyire van egyenjogusag, egyformasag sosem lesz. egy gyerek szuleteseben a nok szerepe mindig is nagyobb lesz : biologiailag nekik tobb honap minimum, ferfiaknak max fel ora per gyerek, es ezen a tarsadalmi normak szerinti szerepvallalas ugyan valtoztathat valamennyit, de kiegyenliteni nem tudja. ugyanigy a dontesben is vegso szava a nonek van, ha nincs egyetertes.
3. erdekes, hogy ha a posztolo szandeka ugy kivanja, akkor a legjobbjaink mennek nyugatra, jaj-jaj mi lesz itt a sok kepzetlennel es nyugdijassal, tutira osszedol a vilag, ha viszont az a szandek, hogy megmutassuk, az orbanek direkt uldozik el az embereket akkor "a munkanélküliek, a devizában eladósodottak, az alacsony keresetűek tömegei". na persze.
4. velemenyes. de arra azert kivancsi lennek, hogy ezt a "bantjuk a szegeny eu-t pedig ok etetnek minket" szoveget ki veszi be. tenyleg van erre kozonseg?
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.01.02. 12:07:51

ja es: nettober.com
tessek beirni az atlagbert (vagy a mediant ha jobban tetszik) 2 keresovel, 2 gyerekkel, 2009-hez es 2016-hoz. ehhez bizony sehol sincs a 2% afa novekmeny meg bankado meg akarmi, amiket sorolni szoktak. ja, az egyedulallo gyerektelen minimalberesnek szarabb, az lehet. csak akkor ezt kene irni a posztban, nem azt hogy "csak a felső középosztály számára kedvező adózási rendszer"
Válasz erre 

Pipas 2016.01.02. 12:42:48

"A Fidesz, mint klasszikus macsópárt folyamatosan arra tesz utalásokat, hogy pusztán a nők elhatározásán múlik, hogy mennyi gyerek születik Magyarországon."

A szerző azt hiszi, hogy a "magyar nők nem szülnek" azt jelenti, hogy pusztán a nőkön múlik ez a dolog. Pedig nem, nem jelenti azt.

Aztán írt egy cikket róla. Kár volt...
Válasz erre 

2016.01.02. 12:55:32

Kerítés: ez már nagyon erőltetett. Az idő egyértelműen a kormány döntéseit igazolta, a a ti prognózisaitokat (itt nincsenek is menekültek => mi csak tranzitország vagyunk, ez semmit nem jelent => csak pár száz menekültet kéne befogadnunk => ,olyan nincs, hogy valaki nem veszi a ki a részét a menekültek egyenlő elosztásában) meg sorra megcáfolta. Ha már csak abba tudtok belekötni, hogy a kerítés, vagy a jogszabályok állítják-e meg a menekülteket,akkor ott nagyon nagy baj van...
Válasz erre 

féregírtó 2016.01.02. 13:14:27

Nagyon jól összeszedett írás, mindenben a valóságot tartalmazza.
1. Menekültek nincsenek Magyarországon, és nem is lettek volna, hiszen senki nem akart itt maradni. A kúrmány persze ezt is eltorzította. Idegen kultúrákból letelepedők pedig özönlenek az országba, csak ezt a horthysták igyekeznek leplezni, elhallgatni. Bármelyik bűnöző leperkál a keresztyén madzsarok offshor pénztárába elég lóvét, már engedik be a magyar családok közé. Évek óta áramlanak be. Ennyi pénze főleg a szervezett alvilágnak, és idegen hatalmak ügynökségeinek van. Köszönjük őstulok álkeresztények!
2. A magyar nők megalázása. Semmi meglepő, ilyen a fasizmus.
3. Elmenekült magyarok. Semmi meglepő, selejtes agyú kormány tele rosszindulattal. Csoda, ha az értelmesebbje nem bírja? Száz éve ugyan ilyen okok miatt menekültek innen, Úgy látszik ismétli magát a történelem. Lehet hogy orbánék is leharmadolják Magyarországot, mint a szellemi elődeik?
4. Magyar reformok? Ezek úgy értik ezt a fogalmat, mint Rákosi alatt értették.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.02. 13:25:39

@Ad Dio: "Finom kis cenzúra. Jó is az. Csak a tetszetős véleményeket hagyjuk meg. Igazad van Elvtárs! Előre! Csak vigyázzatok mert szaka..."

Pofád befogod tolvaj fideszes! Szóról szóra ugyanezt csinálják a fideszes elvtársaid a közpénzből sikkasztott fideszes médiában.
Azt nem csodálom ha nem tetszik amikor a fagyi visszanyal...
Válasz erre 

Leszakadt plakátot zörget a nyári szellő (törölt) 2016.01.02. 13:28:16

Öt zavarba ejtő ellenzéki megnyilatkozás a menekültekről:

1:
2015 február 8
szeka.blog.hu/2015/02/08/amikor_menekultek_potyognak_az_egbol

"miniszterelnök a párizsi mészárlást követően beszélt először arról, hogy Magyarország nem kér a gazdasági menekültekből, főleg akkor nem, ha azok egy másik kulturális háttérrel rendelkező országból érkeznek. Akkor sokan - jómagam is - úgy gondoltuk: Orbán belföldi fogyasztásra, szavazatszerzésre használt fel egy tragikus, nemzetközi eseményt. A legtöbben csak az időzítés otrombaságán szisszentek fel. Többen gyorsan fel is világosították a miniszterelnököt, hogy ez a veszély minket momentán nem fenyeget: “csak” tranzitország vagyunk, átmeneti szállásaink szinte konganak az ürességtől, leszámítva azokat a balfékeket, akiket elkaptak a zöldhatáron vagy voltak annyira balgák, hogy a magyar hatóságoktól kértek segítséget, mert azt hitték, már Európában vannak."

2:
2015. június 20
szeka.blog.hu/2015/06/20/het_nyomos_ok_arra_miert_ne_huzzunk_keritest_a_szerb_hatarra

"1. Most nyár van, ilyenkor a jó idő miatt menekültek száma megsokszorozódik, de mire elkezdődnének a munkálatok, nagy valószínűséggel erősen lecsillapodik a migránshullám, amit már kezelni lehet normál körülmények között is. Ezért teljesen felesleges hergelnie a kormánynak önmagát, az Európai Uniót és a keményen dolgozó magyar embereket, hiszen néhány hónapon belül okafogyottá válik a projekt, főleg, ha végre véget ér a szír polgárháború, az Iszlám Állam pedig nem tud újabb területeket meghódítani."

3:
2015 július 8
szeka.blog.hu/2015/07/08/het_tipp_arra_hogy_mire_hasznalhatnank_a_menekulteket

"7. És végezetül itt a mindenkit megérintő utolsó javaslatunk. Rendezzék meg a Migráns Születik (esetleg Megamigráns) vetélkedőt, melyet a nemzeti együttműködés jegyében a közszolgálati tévé és a kereskedelmi csatornák is közvetítenének. Felléphetnének a menekültek saját népzenéjükkel, arabos hip hop-pal, díszmagyarban szavalhatna Petőfit egy kurd kisgyerek, egyhúros hegedűn játszhatna "

4
2015 augusztus 1
szeka.blog.hu/2015/08/01/negy_ok_arra_miert_ne_epitsunk_lohalalaban_keritest

4. Egyre többen figyelmeztetnek arra, hogy a kerítés humanitá"rius katasztrófával fenyeget, hiszen a magyar területen épülő kerítés nem az országhatárt védi, hanem az attól tizenöt méterre lévő belső területeket. Az úgynevezett áteresztő kapuk építése annak a beismerése, hogy a magyar hatóságok is számolnak azzal az eshetőséggel, hogy a magyar területen összegyűlt, ám a kerítésen átjutni nem képes menekülttömeg komoly problémát fog okozni, így időnként meg kell nyitni ezeket a kapukat. A szerb hatóságok jelezték, hogy számukra is komoly problémát fog okozni, ha a jelenleginél is több menekültről kell gondoskodniuk a saját oldalukon, ráadásul új útvonalak kialakításába kezdenek az embercsempészek, így mind Szerbiában, mind Magyarországon újabb területeket vonnak be a migránsok átjuttatásába."

5:
2015 augusztus 28
szeka.blog.hu/2015/08/28/ot_bizonyitek_arra_hogy_a_kormany_keritesepitese_csak_potcselekves

"4. Többször leírtuk már, hogy a kerítés sebezhető, ugyanakkor meg is kerülhető. Vannak szakaszok, melyeket nem lehet lezárni, így kialakul az úgynevezett tölcsér-effektus, ami azt jelenti, hogy a sok ösvény, csapás, vonulási irány helyett lényegében egy-két útvonalat használnak majd a migránsok, ami igazán látványossá teszi majd a menekültáradatot, amit a televíziók (főleg a közszolgálati) alaposan ki is használ majd a lakosság félelmeinek felkorbácsolásához. "
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2016.01.02. 13:36:30

@bértrollbosszantó_kovi1970: Ne kínlódjál már ezzel a moderálással, már a második blogban szeded elő. Ráadásul épp te.
Válasz erre 

Ad Dio 2016.01.02. 13:40:58

@bértrollbosszantó_kovi1970:

"Szóról szóra ugyanezt csinálják a fideszes elvtársaid a közpénzből sikkasztott fideszes médiában."

És gondolod, hogy a sikeres ellenzékiség alapja az, ha a kritizált módszereket átveszi az ellenzék?

Talán meglep amit mondok, de itt zömben nem "fidesz trollok", hanem politikailag másképp gondolkozó polgárok, hovatovább felebarátok vannak. A cenzúra nem vezet sehová, csak bezárkózáshoz. Ha nem is tetszik a véleményünk, nem árt ismerni.
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2016.01.02. 13:41:03

1. Egyetértek, nyilvánvalóan a magyar jogszabály változások és azok részletes magyarázata, valamint a végrehajtási rendelkezések ismerete az ok, nem annak a híre, hogy kerítés, meg rendőr van. (Na jó, ez nem igaz, a kerítés híre az ok, a posztban leírt indok habiszti.)

2. Valóban nem annyira a magyar nők, mint inkább a magyar férfiak az okai az alacsony gyerekvállalási hajlandóságnak. Viszont a szerző által leírt anyagi okoknak semmi köze hozzá. Hogy Kovács Ákos nyilatkozatával kapcsolatban milyen elképesztően bonyolult értelmezési függvényrendszeren sikerült odajutni, ahova, az egészen tiszteletreméltó (bár teljesen fölösleges, elég lett volna érteni úgy, ahogy elhangzott), igaz, a szövegértés amúgy sem nagy erősség azon a politikai oldalon, ahol a kormány- és ellenzéki pártok (rajongói) egyaránt és szinte megkülönböztethetetlenül léteznek.

3. Ez teljesen igaz, ráadásul, mivel az elvándorlás már 2010 (sőt, 2006) előtt elindult, jelzi, hogy nem a regnáló kormány, hanem az elmúlt negyedszázados politikai hozzáállás a probléma oka, amelynek változására bármiféle politikai színtéren megjelenő alternatíva híján semmi remény (csak baloldali pártok és baloldali programok szerepelnek a kínálatban).

4. A reform szó a baloldali politikai nyelvben a gazdaságpolitikai program kifejezés szinonimája az elmúlt vagy 70 évben. Nem hinném, hogy komolyan számított arra valaki 2010-ben, hogy a baloldali MSZP-SZDSZ-t a baloldali FIDESZ-KDNP-re cserélve változna a gazdaságpolitikai program hagyományos elnevezése.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.02. 14:25:32

@bértrollbosszantó_kovi1970: éljen rákosi!! Szerencsétlen vén fasz vagy kovi. Se kutyád se macskád, ezért toltod a neten a napjaid
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.02. 14:49:12

@bértrollbosszantó_kovi1970:
"Pofád befogod tolvaj fideszes! "
Erre gondoltál, mint "értelmes eszmecsere", te bohóc? :DD
Látom idén se kaptál karácsonyra egy kis észt, így marad a tavalyi lemez: aki nem veled ért egyet, az fideszes. :DD
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2016.01.02. 15:07:56

@Leszakadt plakátot zörget a nyári szellő: "Kialakul a tölcséreffektus"

Azért ez a net hátránya, ez a ballibsi "bevándorló-szakértő" nagyon-nagyon pofára esett. Nyilván a gazdasághoz is legalább ilyen kiválóan ért. :DDDDDDDDD
Válasz erre 

pamut 2016.01.02. 16:01:40

A fideszesek torkán végtelen számú hazugságot le lehet nyomni, nincs felső határ. Ezt nap mint nap bizonyítják is, hiszen eleve egy velejéig hazug, álnok világképet sulykolnak folyamatosan.

De már ennél is van nagyobb baj, sokkal nagyobb baj.

A fideszesekkel nem csak hazugságokat lehet megetetni, hanem rá lehet őket venni, és rá is vették őket, hogy adják fel emberi mivoltukat.
Hogy tagadják meg legalapvetőbb humanitárius értékeket.
Hogy tagadják meg keresztény értékeiket.

Már ha voltak nekik ilyenek egyáltalán...

Fideszesnek lenni ma már nem csak azt jelenti, hogy az illető antidemokrata, hogy jogállam-ellenes, hogy hallgatólagosan támogatja a fideszbűnözést, az ország kirablását.
Nem, ma fideszesnek lenni már azt is jelenti, hogy megtagadva minden emberi, humánus és keresztény értéket, teljesen kivetkőzve magukból a totális gyűlölet határozza meg őket.

Orbán Viktor és Arthur Finkelstein alapos munkát végzett, Goebbels sem csinálta jobban.
Válasz erre 

Jolka40 2016.01.02. 17:10:16

És a magyar klérus ilyenkor mit csinál? Na mit?
Kussol.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.01.02. 18:15:03

@pamut: húha, elgurult a gyógyszered?! :) Vagy k***ra ráérsz :)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.01.02. 18:20:45

@bértrollbosszantó_kovi1970: Vegyél egy papagájt, az szépen visszamondja azt amit tőled hall. :)
Válasz erre 

Khonsu 2016.01.02. 18:41:49

@midnight coder: Több érdek szól az európai egység mellett, mint ellene. Komoly érdekek. Az EU "összeomlása" szerintem nem lenne játék és mese, és legkevésbé igazi összeomlás (ha egyáltalán bekövetkezik). Mindössze az történne, hogy a mostani nehézkes és kissé naiv EU durván megváltozna, és a helyét átvenné a magországoknak egy olyan blokkja, mely karmokat és fogakat növeszt, birodalmi ambíciói vannak, és többé már nem kér, hanem követel és parancsol. Akkor már katonai erővel is megtámogatva.
Európa kissé elaludt a gyarmatosítás és a birodalmi ábrándok után, de egyszer fel fog ébredni. Akkor egyáltalán nem lesz mindegy, hogy ennek a képződménynek szerves része, vagy csak perifériája leszünk.
Válasz erre 

pamut 2016.01.02. 19:29:32

@Jolka40: a magyar klérus elárulta hitét, elárulta istenét, elárulta Jézust. Ők már Orbánt szolgálják nem istent.

@nemecsekerno_007: látod, te is engem támadsz, mert amit írtam arra nincs válaszod. tipikus fideszes, "övön aluli" módszer... :)
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.02. 19:51:35

@Pipas: Na és mi van a gázárral, meg a cukoriparral? Azokról hallgatsz! Miért is emelte a Fidesz 2011-ben a gáz árát?
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.02. 19:53:06

@N. Barbie: Na aztán te ne ugassál! Letelt a két hét? bassza meg!
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.02. 19:54:41

@nemecsekerno_007: Te csak tudod! Te kaptál egy naracs színű papagájt, azt írod amit az mond, mert nem tudod megjegyezni amit kiadtak a Lendvay utcában neked.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.02. 19:55:26

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: Ja! Mert aztán téged sokan várnak otthon a 100. nickeddel.
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.02. 20:26:31

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
"Na aztán te ne ugassál! Letelt a két hét? bassza meg!"
Micsoda agysebész hozzászólás, micsoda lehengerlő érvek! :DD
Úgy látom 2016-ra sem változott a hozzád hasonló ballib bohócok "vita"kultúrája. Érvek, tények, a másik hozzászólásának hiteles cáfolása helyett csak a szokásos személyeskedés. Hát igen, ahhoz nem kell sok ész. :)
Válasz erre 

Nemfajtalan srác 2016.01.02. 22:53:12

@bértrollbosszantó_kovi1970:
"Moderálni kéne."

Ennyire futja nektek?
Mert akkor igaza van Paul Lendvainak, a magyar balos ellenzék menthetetlenül kihalásra van ítélve
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 08:01:01

@N. Barbie: Aztán te qrva sok érvet írtál eddig, te hülye picsa. Idéznéd az eddigi érveid?
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.03. 10:17:00

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Erre milyen érvet is lehet írni te ostoba?
"Na aztán te ne ugassál! Letelt a két hét? bassza meg! "
Írtam valamit kovi haverodnak, erre ideokádtad ezt, mert nem bírtad ki, hogy bele ne ugass.
Amúgy már párszor mondtam, hogy nem vagyok nő, de úgy néz ki nem sikerül felfogni a hülye fejeddel. :)
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 15:01:15

@N. Barbie: Na akkor idézzed milyen érvet írtál ebbe a posztba!
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 15:01:44

@N. Barbie: Hát pedig pont egy hülye picsának látszol.
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.03. 16:45:20

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Bocs, most nagyon nincs kedvem értetlen ballib ostobákat tanítgatni szövegértésre, így csak nagyon röviden: nem kellett még semmire érvet írnom, ellenben neked a személyeskedésedet meg kellett volna támogatni vele, hogy ne tűnj ekkora idiótának...nem sikerült... :)
Már írtam fentebb, én kovi cimborád hozzászólására reagáltam, tudod, arra amit írt, nem csak egy szimpla gyalázkodást, mint te. Így már világos? Remélem, mert egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 17:48:09

@N. Barbie: Szóval nem tucc olyat idézni h érveltél volna, te hülye picsa. :-))
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.03. 18:14:52

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Kérj meg valakit, hogy értelmezze neked az előző hozzászólásom, jól láthatóan megint nem fogtad fel (csak rúgózol az érven,mint egy papagáj), nekem meg nincs gyógypedagógiai végzettségem, hogy értelmi fogyatékosokat tanítgassak, na meg kedvem se most. :) Szólj, ha sikerült felfogni, hogy veled ellentétben nekem nem volt olyan, amire érvelnem kellett volna. Amíg nem sikerül, hagyjál békén a hülyeségeiddel. :)
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 19:55:33

@N. Barbie: Ez az én dumám, ezt én alkalmaztam veled szemben. Kis lopós! Na mi lesz azzal az idézettel? Szóval hol érveltél, amit másokon számon kérsz?
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.03. 19:59:57

@N. Barbie: Így indítottál te baszatlan picsa!

"Erre gondoltál, mint "értelmes eszmecsere", te bohóc? :DD
Látom idén se kaptál karácsonyra egy kis észt, így marad a tavalyi lemez: aki nem veled ért egyet, az fideszes. :DD "

Akkor milyen alapon kéred másoktól számon az érvelést?
Vagy ez lenne az érvelés amire futja tőled?
Ne játszd meg a férfit sem, egy nomális férfi ilyen nicket nem választ magának. Hacsak... nincsenek női beütései. :-))
A Pride-on lebarbiztak a kis tangádban és megtetszett? :-))
Válasz erre 

N. Barbie 2016.01.03. 20:43:07

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Mi a te dumád, te bohóc, levédettél magyar szavakat, vagy mi? :DD

Az így indítottál részből csak a legfontosabb maradt ki, te szánalmas hazudozó:
"Pofád befogod tolvaj fideszes! "
Ezt írta a haverod, hogy cenzúrázni kéne az ellenvéleményeket, hogy nyugodtan tudjanak értelmes eszmecserézni, érted, a kovi meg a hozzád hasonlók meg az értelmes eszmecsere, az év vicce. :D
Na erre írtam, amit írtam, tehát arra, amit ő írt, nem csak egy általános gyalázkodást, mint te, te gyűlölködő majom. :DD
De hiába magyarázom, nincs elég eszed felfogni, hogy mi a különbség...

Ha neked jobb, hogy görcsösen ragaszkodsz hozzá, hogy nő vagyok, nekem mindegy. :D Az meg nem az én hibám, hogy annyi eszed sincs, hogy a google-be beüsd a nickem, így rájöhetnél honnan van. :DDD
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.04. 10:02:19

@N. Barbie: Uncsi vagy barbibaba! Te kérted számon másokon az érvelést, holott egy szálat se érveltél. Szokásos hisztis picsaként viselkedsz.
Különben meg miből gondolod hogy érdekel honnan van a nicked?
Rengeteg hompornó oldal van ahol a travik ilyen neveket aggatnak magukra, de én nem fogok ilyenek után guglizni.
Válasz erre 

2016.01.08. 13:57:58

@susu64: A kormányzat egyébként azt a tényt, hogy hatalmát fenn tudja tartani, csak egyetlen körülménynek köszönheti. A polgárság nagyon jól tudja, mi az igazság, de azt is tudja, ha ennek az igazságnak alapjára helyezkedik, a hatalom ellensége lesz, és az igazság a hatalommal szemben nem fogja megvédeni, az igazság nem ad neki kenyeret, nem menti meg az üldözés elől, nem fogja kivezetni a börtönből, sem nem menti fel a bíróság előtt. Az ember az igazságtól el van hagyatva. Ez az egyetlen ok, amiért a polgárság úgy tesz, mintha a kormányzat előtt meghódolna. Tudja, mi az igazság, de azt is tudja, hogy közvetlen életcéljainak elérésében az igazság nem fogja támogatni, márpedig az ember elsősorban az „élni csak kell" álláspontján van. Az igazságot feláldozza annak, hogy jó állást szerezzen. A kormányzat nem szilárd elveken, hanem az emberi gyávaságon és hitványságon nyugszik. Ezért teljesen mellékes, hogy a kormányzat tételei monarchikusak, vagy demokraták, vagy diktatórikusak. A hatalom erejét az embernek az igazságban való erőtlensége biztosítja és a hatalom annál erősebb, minél nagyobb az embernek az igazságban való erőtlensége.Hamvas Béla.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard